星期六, 3月 22, 2008

"癩野"!!

尋日郊遊左全日之後, 的確好好瞓, 一直瞓到今早 10:00 才起床, 哈哈!!

之後同媽媽一齊去揾 KK 及黑俠王子一齊食晏, 然後睇電影 (now TV) 及煮上一次的 "薯丸"。 原來薯丸並唔難煮, 只要將它倒入已煲好的鹽水內, 煲至浮起, 再加上自己超好的醬汁便成。









煮好啦煮好啦!!! 快 D 試食先 (薯丸配羅宋湯), 點知.................「癩晒野」!! 薯丸一 D "薯味" 都無, 只係一舊舊無味的 "粉團", 好難食, 結果我地每人食左少少便棄掉了。

絕對無下次!!!

4 則留言:

匿名 說...

真的不好食,難下嚥!又可能剛嚐過美食,
對比之下,那些[薯頭]便成犧牲品了!真無辜!
話得說回來,不吃也吧!

匿名 說...

有無攪錯!!!!

邊個係 "薯頭"????

唔試過又點知味道如何呢? E 隻為食貓認真 "抦得少" 了。

一於下次有野食唔預佢先!!

Unknown 說...

咁都好,有失敗才有進步,再次努力,加油。(因我henry期待著有好野食)

匿名 說...

我要做証人, 啲薯丸真係唔好食架, 冇味嘅一舊粉團, 食落覺得怪怪的, 大家下次唔好再預我, 我已患了粉團恐懼症。