星期四, 3月 20, 2008

囍訊 - 陳 X 萬

小妹今日收到一個囍訊 , 是什麼?? 先在此賣個關子........

小妹的僱員合約只得 12 個月薪酬, 代表著無雙糧 (無商量), 但會按業績及表現發放花紅的。

今日公司的最高領袖按照往年慣例, 個別電郵各位同事發放花紅的金額, 結果..........比我預期中的好 (因為今年的業績及個人表現均一般), 我得到了 "陳 X 萬" 的美譽, 真高興!!! (如果和陳方安生一樣就更好了)

令我更開心的是.........朋友 J 終於守得雲開, 苦盡甘來.........因為我收到了上頭通知要幫 4 位同事印製 "新卡片" (代表同事升職了, 加薪當然唔少得, 至於加幾多? 而家佢同我也未知, 希望符合佢的預期啦!!) 真戥佢高興。

今年世界性的經濟環境, 你和我也在股市上略知一二, 我明瞭來年生意額比今年差 (意味住花紅也較差), 唯有...........積穀防飢, 好天斬埋落雨柴啦!

無論如何, 也是一份好的 "復活節禮物", 多謝先人保祐!!

4 則留言:

Unknown 說...

恭喜賀喜,恭喜你升職加薪,人人有錢分。
有人認同你表現,並加以鼓勵獎賞,努力!!!
我亨B都要努力學習新事物,叫叻姑姐帶我去街街。

匿名 說...

哈哈...........多謝你的恭喜先!!

你擺了烏龍啦! 我並唔係升職加薪, 升職加薪是我的朋友 J。

我只是發放花紅咋!! (表現比預期中好, 因此感到興奮)

點都好, 打工仔有錢分就更係開心啦!! 希望大家今年比去年好。

匿名 說...

Mac,希望明年你做我的陳×妹那就太好了!
KK,Do YOU agree?

匿名 說...

你就好啦, 收到份咁正嘅禮物, 希望你會繼續收到更多更好嘅禮物啦。