星期五, 5月 21, 2010

"喇脷" 的餞別午餐 「見城」

有同事因「私人理由」辭職, 故此我和另一同事和佢食 「餞別午餐」(另外兩名同事出差中)。

有工作經驗的朋友都知, 所謂「餞別午餐」, 一般都係由 "在職" 的同事合請 "離職同事" 食的, 所以我和另一名同事已經 "預左" 要 "夾錢請人食飯"。誰不知.........

離職的同事說:「午飯地點由我選擇, 我會訂位架啦!  至於o係邊度食, 暫時賣個關子先, 等你地有 "驚喜"」, 結果一行三人抵達了「見城」, 這是一間 "非常地道" 的日本餐館, 老闆 (廚子) 係日本人, 餐牌上滿是日文, 極其量也只有英文 及 少計 "漢字", 所以我真的睇唔明, 要由同事代勞點菜。

估唔到的係午餐時間, 該店價錢不菲, 卻居然要輪候入坐 (全場爆滿), 幸好我地一早訂左位, 所以有 6 人房可坐 (兼不設搭桌)。睇o下同事幫我點左咩野食先 (其實我都唔知有咩野食, 只好 "任人擺佈"):
由同事代 "發辦" 的點 "壽司" 紙 , 我都唔知有咩野食架!! 唯有當驚喜囉!


聽同事介紹, 杯子係 "特製" 的, 照住老闆的樣子整的, 不過我覺得 "唔似真人", 前菜係:日式蒸蛋", 餡料很多, 蛋很嫩滑


杯子的另外一面, 以及 "主菜" ─── 自選 8 件壽司 + 1 客卷物套餐

嘩嘩嘩........睇落好靚啊 (賣相一流)! 自選 8 件壽司 + 1 客卷物套餐, 另跟:日式蒸蛋、麵鼓湯、茶、咖啡 或 雪糕, 你估o下幾多錢一個 set (餐)?  只可以講的係..........o甘大個女, 除左 buffet (自助餐) 以外, 我未食過 "o甘貴的午餐" 架!  好彩剛剛出左糧, 才無o甘 "肉赤"。

講返味道先, 因為 「即叫即造」(手握壽司) 而該店又滿坐, 所以等得頗耐, 要在短短 1 小時的午飯時間, 加埋 來回步行 及 等待食物上桌, 真正 "品嚐" 的時間短過 30 分鐘, 食得有點趕。食物質素 同一般 的 日式壽司連鎖店係 "無得比"、"好好多" (一分價錢一分貨丫嘛!), 用料新鮮 但 鮮甜不足, 拖羅入口真的 "有溶" 的感覺, 好開心!

"離職同事" 的原意係只收 "在職同事" $40/位, 然後由佢補貼請我地食飯, 不過話晒人家都在此最後一天, 又怎好意思呢?  所以我地最終都夾錢請佢食飯 (無幾可丫嘛)。原來埋單 每人要 $170 / 一份午餐, 另收加一服務費, 所以今餐用左 $280 呀! (連部份請客費用), 好肉痛, 又要乖乖 "落力帶飯盒" 補返數先!

比左o甘多錢, 唔影多幾張相就「唔抵」了, 所以黎多張「食物大頭照」(Close Up)


o甘條氣至 "順返 D" (可以 "引 o下 D 為食街坊" 丫嘛), 呵呵!!!

沒有留言: