星期四, 5月 20, 2010

疲憊時的「醒神」消息

某天中午飯後 "飯氣攻心、昏昏欲睡", 在坐位中做至.......天昏地暗, 很累很累。我心想:「為什麼核對過幾次, 數目上還是欠準確呢?  問題出左o係邊呢?」

正當我感到氣餒之時:「唉.........(嘆了一口氣)」

旁邊的同事聽見:「睇見你做得o甘緊張, 我都幫唔到你手, 不如........我講過令你 "醒神" 的消息比你知呀!」

我:「好呀!」

同事:「我地只要捱多幾日, 便係 "出糧" 的日子 (20 號) 了, 翌日.........又放假 (佛誕) 了」

我:「wow.......真係 "好醒神" 喎!  我而家已經充滿能量啦, 再努力工作先!!」

沒有留言: