星期日, 5月 09, 2010

母親節快樂

願天下間的 「母親大人」每天身體健康、笑面常在!!

某次同 KK 去逛超市, 睇見 "維他奶" 出左 D 特別包裝的產品, 雖然盒內依然係 "昔日的維他奶", 不過見它的外盒 o甘有心思, 啱晒我地用來送比 "父親" 同 "母親" 大人。  我地 "摷勻" 晒成個貨架才揾到 E 幾盒 "罕有的應節" 維他奶咋!  只可惜中間果款個盒又皺又凹, 想買比父母都無辦法 (太樣衰了)。

不過點都好, 真係多謝佢地年青時的 "通力合作", 才生產左我地幾個 "激氣的化骨龍", 仲要付出畢生的精力去養育、擔心我地, 還要多謝上天 及 父母賜我地幾兄妹「都有手有腳, 個個都靚仔靚女 又 健健康康」。

雖然今天我地幾個算不上有成就, 但至少可以養活自己, 不成為別人的負擔, 所以希望佢地別再為我地擔心, 我地會繼續努力生活架啦!

爹地、媽咪「我愛你」呀!!!!

1 則留言:

匿名 說...

Mac,謝謝你們的心意!不過最重要還是中間那盒才是你們的''心聲''呢!幸而陳家出品,必屬''佳品'',否則退貨,那就難攪了!
嘻嘻!不知亨仔用得着中間那盒呢?
Chanau213