星期五, 5月 14, 2010

體貼的上司

有一件事好想同大家分享架。

就係公司裏, 我果組的外籍經理係一名後生男上司。估唔到佢的為人也頗體貼啊!!  點解o甘講??  等我帶大家去睇o下啦...........

返工的第一天, 從我坐位處望開去, 會經見到文件櫃上擺滿 "精緻漂亮" 的 "裝飾花" (狀似薰衣草) 如下圖, 之後向同事讚賞其美麗, 同事才告之, 原來係有一段古架!!


再者,要講o下我公司的 floor plan (圖則), 大家才會更易明白, 如下圖:



曾經講過我地 (B 子公司的同事) 係同 A 公司合用一個辦公室的, 每當同事入大門口之後, 都 "例必" 要經過 "一條長走廊" 才可到達 B 子公司 或 A 公司的坐位處 區域。

原來......外籍經理 有感 我組的 3 位同事均會感到背後 "被窺探" 及 "被監視", 所以...........佢特意向 A 公司行政部要求, 加裝 "裝飾花" 裝置, 以保障同事們 及 其公事的私隱。  認真夠晒體貼、窩心啊!!

沒有留言: