星期六, 2月 27, 2010

頂住條氣呀!!

年初二的晚上喉嚨有點痛, 初三開始頭痛、喉嚨痛、淋巴腺 (頸)痛、流鼻水、鼻水倒流令到 D 痰 "卡住" 在鼻咽 及 咽喉位置, 唔上唔落, 有時甚至連耳仔都塞左, 好辛苦啊! 以我多年患病的經驗所知, 我該患上了 "風熱型感冒"。

該星期的天氣一直處於寒冷狀態, 我唔想新年食藥 (唔老黎), 同埋聽過以下的道理, 令我覺得如果時間許可的話 (不需長期處於最佳狀態), 應該以多休息、多飲水、食清淡 或 服用中藥等輔助品去「去病強身」, 才是恰當。

曾經聽過人地話:「感染到病菌, 人才會流鼻水, 此乃自然現象, 當你 "呻晒" 鼻水出來, 就如同將病菌排出體外。如果 "夾硬" 食西藥止住鼻水, 其實即係將病菌 "困住" 在體內 並 施以鎮壓, o甘樣個病非但不會完全好返 (治標唔治本), 當體內病菌適應了生存環境後, 還會開始變種 (變得更強), 令你體質相對變虛, 下次將會病得更勁!」

所以而家盡可能嘗試以食療, 中藥輔助品、針灸等較天然的方法, 令自己的體質慢慢變強。也許小時多病的我食得太多西藥, 才令體質 "潺" 晒!

朋友送我一盒由「潘高壽藥業」出品的 「蛇膽川貝液」, 一盒 6 支, 每支 10毫升, 早晚各服一支。

主要成份:蛇膽汁、平貝母。輔助料:杏仁水、薄荷腦、蔗糖、蜂蜜、苯甲酸、羥苯乙酯
功能:祛風止咳、除痰散結、用於風熱咳嗽、痰多、氣喘、胸悶、咳痰不順 或 久咳不止。

服用了 3 支後, 源源不息的鼻水收斂了些, 而且那 "唔上唔落" 的 鼻水倒流痰 (原本好稀的), 變成了濃稠的鼻涕, 比較容易 "完全呻晒" 出來, 咽喉間的痰看似少了些, 希望會快 D 好返晒啦!

沒有留言: