星期一, 2月 22, 2010

3D 阿凡達

終於睇到 "恨左好耐" 的 3D 阿凡達啦, 真開心!

今次要多謝黑俠王子 & KK 幫忙買飛, 多謝晒!

我地去左尖沙咀 iSquare 的 iMax 影院睇, 貪其音響夠好, 令戲劇更好睇, 不過今次的票價都好肉痛啊! 要 $170 / 飛, 我 "局住屈左" 黑俠王子請睇戲, 我請食飯, 所謂「我出豉油佢出雞」, 相信佢都唔會介意的, 哈哈!!

E 套戲的詳細內容唔講太多了, 因為早被大肆報導過, 大致講:戰爭與和平、生態的平衡、各種動物生存的權利、種族的認同、間碟與背叛等等。

今次想講的係「戴住圖中的 3D 眼鏡」睇戲的感受, 開始播映前, 早有廣播通知大家 "可能" 會有暈眩、想吐等不適感覺, 如遇此情況, 可先閉上雙眼休息一會, 再嘗試收看, 若果情況持續, 可通知票務員幫忙 (相信 "幫忙" 即係 = 叫你離場, 勿收看)

剛開始播映時 (大約頭 15 分鐘), 雙眼真的 "間歇" 感到暈眩 (就好似暈船浪o甘 "long long o下"), 閉上眼定一定神再張開眼, 又無問題喎! 唯字幕都有 3D 的效果 (好似 "浮" 出來o甘), 卻叫我有點不習慣, 如果定著眼, 望死一點, 好容易又出現暈眩呀!

我試過摘下 3D 眼鏡, 用肉眼去望螢幕, 誰知朦朧一片 (完全好似 "大近視" o甘, 沒有焦點, 睇不出影像的 outline "外線" 一樣), 由於片長大約 3 小時, 我在 1 小時過去後, 雙眼已經 "完全" 習慣了 3D 效果 (就如普通睇戲一樣), 唯一不同的, 就是比較立體 及 有遠近的感覺, 但比起 "我心目中" 的 3D 效果 (好似廸士尼的米奇老鼠o甘) 略遜。 2 小時過去後, 雙眼開始有疲倦的感覺, 也許已經夜深, 人亦有點累所致。

整體而言, 真是很好, 又有教育意味, 亦值得人類反思的一套戲, 3D 效果教我大開眼界, 渡過了愉快的一夜啊!

沒有留言: