星期日, 11月 15, 2009

「盲頭烏蠅」怪你過份美麗

星期六一早同媽媽去飲早茶, 那天我 "慒慒o下", 竟然唔記得戴眼鏡就走出街, 出到去才發現 "矇查查", 睇野無左 "焦點", 個人渾渾 "鄧鄧"。 早茶後一同行去街市, 又一起講 "是非" (講緊最近的報章頭條 ─── 警察 (拍拖更) 巡邏時被拍得消閒享樂)。

點知.........談到 "慶起時", 突然被警察截停 "問話".........(我以為係 "查" 身份証), 原來.......當我地邊行邊傾時, 完全妄顧交通燈號, 見 "無車" 便橫過馬路, 最終當然逃不過被 "警告" 及 "抄下資料" 等收傳票的命運啦! (幸好的是警察說:「媽媽年紀大, 就只檢控 "後生" 果個啦」, 不過仲未收到傳票, 唔知係唔係兩個都會被檢控 (被罰款)。

又唔知會罰幾多錢? 聽 D 網友講, 罰款係無定額的, 要待出庭應訊之後, 睇o下個官點樣判喎! (E 樣最麻煩, 又要出庭應訊, 如果 "返緊工" 的, 真的千萬個唔方便啊! 不過網友又話 "可以填寫書面認罪書") 雖然我深知自己犯錯, 不過心情依然有點不爽 (被罰款喎, 梗會唔開心啦), 唯有安慰自己 "當係捐錢做善事", 又或者 "破財擋災" 囉!

也許因為我地 E 兩隻 「盲頭烏蠅」過份美麗, 所以警察先生也禁不住上前認識了! 然後我笑說:「都係 "報應" 呀, 唔應該講 "警察" 壞話」

沒有留言: