星期三, 11月 18, 2009

「偉記」BBQ

週六晚相約同學到元朗「偉記」BBQ 場燒野食 http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=17517, 我地在元朗西鐵站坐的士去, 車費大約 $18 (原來只要取回收據, 「偉記」係會比返 $10 / 車費單 你架!) 同學話佢上 open rice (美食搜尋網) 見 「偉記」的人氣幾高, 口碑又好, 所以揀左 E 度。

假日成人入場費 $90, 包一支水 及 一支飲品, 食物任選任燒 (我地一行 8 人只包 "3 包碳", 其中一包o係 "開爐時" 用左, 如果真係 "唔夠碳用", 就只有自費購買 或 趁別人 "燒完野食離場" 後去取)。

烤場大小適中, 坐位又唔算迫, 食物質素良好, 除左一般的 "丸類" 之外, 還有雞中 及 雞全翼、牛扒、豬扒、金沙骨、司華力腸、多春魚、粟米、蕃薯 及 麵包等等。 場內設有 "大螢幕" 及 "大大聲擴音器" (通常播放體育節目) 供食客欣賞, 場中「最最最」特別的係........定時定刻會 "響鑼" (真係舞獅果 D "打鑼" 喎!) 提供 "特別食品" 比食客, 此時大家就一窩蜂的排隊去取, 十分熱鬧, 當晚的 "特別食品" 包括:熱芋頭西米露糖水、雞骨草涼茶、柿子等等。(都幾 "窩心" 呀, 清熱又滋潤)

大家由晚上 7:30 燒到大約 11:30 盡慶而歸, 不過食得太多肉類之餘, 亦非常熱氣, 本週要食得 "清淡" 一點平衡返先。

當晚我的至愛食物係:雞中翼、司華力腸、多春魚 及 粟米

因為我地各人燒野食時也有其 "代表作" (燒得最叻最好食), 所以大家都多左好多 "銜頭", 包括:麵包公主、粟米皇子等, 而我就係傳聞中 "鼎鼎大名"的......雞中翼公主了!! 「"燒....雞翼~~我....鍾..意...食~~"」

沒有留言: