星期四, 7月 09, 2009

廁所內的笑話

廁所內 - 廁格 "爆棚" (全部有人在使用中), 因此我在排隊 (我前面已有一人在排, 和正在使用廁所的人對話)

女生 A (正在使用廁格的人): 你知唔知呀?? 我呀.......真係好有勇氣架!
女生 B (露出抓晒頭, 唔明白的樣子): 哦.......係咩?
女生 A: 係呀.........你睇o下! 我有勇氣去 "沖廁" (和 "衝刺" 為諧音, 其時廁格傳出沖廁的聲音)
女生 B (無奈苦笑): 快 D 啦, 唔好玩呀, 有人在排隊等廁所
女生 A: 我仲有勇氣去 "丘褲" 添, 嘻嘻............

我心諗 "o甘都得"??

沒有留言: