星期二, 7月 07, 2009

嘩.......好大條呀!

前幾日一早飲完茶, 同媽媽及 KK 去左逛街市, 睇o下今晚食 mug 好餸先??

點知路過海鮮檔, 見到它的外殼十分巨型, 而且內裏的 "肉" 還不斷的伸出來, 像在招攬我地 "買" 佢回家一樣, 結果買左 13 隻 "超級巨型的聖子皇", 盛惠 $130 (平均 $10 / 隻), 它的尺碼足足長過我隻手, 你睇幾o甘厲害!!

晚飯時, 我地用豆豉及蒜茸開邊蒸 4 分鐘, 爽口有口感, 而且肉質鮮甜又大隻, 令我口腔內十分 "豐富" (無位容得下別的東西), 一個字............."正"!!! (好好味呀), 我仲加料買左 "半隻正宗的燒鵝" ($100 / 半隻), 同飲靚紅酒 ($80 / 支) 添!

E 一餐係慶功宴來的, 慶祝上次考試 (成績滿意), 而且一家人又齊心事成, 貴少少都抵!

沒有留言: