星期日, 7月 05, 2009

我係 "柒頭"

星期五傍晚學校網頁放榜啦.......

星期六同學們一返學, 大家碰面時的 "指定動作" 就係 "互相問候", 對話如下:

同學 A: 咦.......你 check 左成績未呀? 考成點呀?
同學 B: check 左啦, 你呢?
同學 A: 我得 6 字頭咋, 你呢?
同學 B: 我都係喎! 你係 "頭", "中" 定係 "尾" 呀?
同學 A: 我係 "中" 囉, 你呢?
同學 B: 我係尾.....
同學 A: 嘩........厲害喎! 高材生呀!

以上的對話都有出現在我身上, 結果..............我被同學尊稱為 "柒頭" (因為我係 73 分, 和上一個學科同分, 全靠 lucky foot 的 KK 同 爸爸的 give me five 咋!! )

** 俗語的 "柒頭" 即係 = 傻仔 的意思!

希望我 E 個 "傻仔" 可以以平均分 70 分以上的成績畢業, o甘樣就可以取得 "第一級" 的榮譽了!

沒有留言: