星期三, 10月 01, 2008

跑步悟人生

剛跑完步回來寫 blog, 今日和媽媽一齊跑上次的 "小山坡", 上斜的時候依然感到吃力, 要多練習才得了

頭先跑步的時候, 我悟出了一個道理, 每次當我跑 "上斜" 時, 總覺得力不從心 (未鍛鍊足夠體能), 但又唔想因此而放棄, 於是我想辦法去鼓勵自己 (鞭策自己) 完成使命, 結果...........

我同自己講: 不要回頭望, 只管堅定的望住前方, 心想 "放低過去, 做好現在, 展望未來, 前路正等著我呢!" (我的人生不可以只 "原地踏步" 啊)

結果當我一步一步向前邁進時, 剛才的步伐已經離我絕塵而去了, 所以只要你意志堅定, 肯去嘗試去做, 無話做唔到的, 只係需時幾耐啫! (尤其是需要儲幾耐的勇氣去開始嘗試), 引申至人生中, 活到老, 學到老, 有心肯學就一定得, 最多用多 d 時間完成啫, 係唔係??

沒有留言: