星期日, 9月 28, 2008

我的 "烏 Where" 論

男仔頭的我有時候也羨慕別的女生愛打扮, 愛化妝的, 因為佢地的落力, 令整個社會的市容也好看一點, 至於我呢............

天生皮膚質地麻麻, 如果皮膚長期被化妝品覆蓋著, 膚質豈不是會更差? (毛孔易被阻塞), 另外守財奴的我寧可把金錢投資在食野, 學習, 投資 及 旅行 身上, 也不捨得花費在華衣美服處啊!

平日返工的衣著總係平平無奇, 只求整潔, 不太著重款式多變, 衣櫃內 "最老" 的一件衫該有陪足我 5 年或以上了 (足證我的身形 10 年如 1 日, 幾 fit!!), 因為它唔太殘 (唔係時時著), 而又幾耐看及穿得舒服, 唔捨得棄掉啊!

週末總喜愛著得有 o甘隨便得 o甘隨便, T shirt + 牛仔褲 + 波鞋幾乎係我的 "必然選擇" (因為好少機會 "配襯出錯", 又唔駛用腦去諗), 所以週末我就會變身成為一個 "未瞓醒的屋村師奶仔" 了 (有時刻意唔 gel 頭 (鬈髮), 比機會頭髮抖一抖, 怕甩得多頭髮啊!)

大家週末見到我時, 會唔會唔認得我, 以為我係 "外傭" 呢? 哈哈..........

講明係週末, 梗係處於輕鬆的狀態, 打扮應該隨心隨意無壓力, 否則全身又要 "整裝待發", 壓力可大啊! (加上男仔頭的我會 "周身唔自在" 呢!)

1 則留言:

匿名 說...

我係唔駛返工嘅日子都會烏where 啲架, 我諗大部份人都係咁架啦, 唔駛化妝個陣, 成個人都覺得好舒服架。