星期日, 9月 28, 2008

海鮮之夜, Yeah!!!

一行 13 人做什麼好?

唔駛問, 一家又係飲飲食食啦! 尋晚我地去左屯門三聖村食海鮮


首先我地去左青山灣海鮮街某店鋪買海鮮, 總共買左 8 款海鮮, 包括: 魚, 蝦, 蟹, 花甲, 扇貝, 瀨尿蝦 (我的至愛), 聖子, 龍蝦仔 (另送我地石頭魚煲湯), 共 $1,630









之後我地去左附近的大排檔將食材加工, 仲加多三個餸, 變成:
1) 白灼生蝦 (新鮮好味)
2) 清蒸魚 (我唔知什麼魚)
3) 薑蔥炒蟹 (薑蔥調味好)
4) 上湯花甲 (唔特別, 花甲肉甩晒出來)
5) 蒜茸粉絲蒸扇貝 (只得 8 隻, 我無食到)
6) 椒鹽瀨尿蝦 (我的至愛, 好食得來 "油" 左少少)
7) 豉椒炒聖子 (有咬口, 不過略嫌有沙)
8) 芝士焗開邊龍蝦仔 (買左 4 隻, 即使開邊有 8 件, 部份人也要 share 1 件, 試得唔清楚味道)
9) 咕嚕肉 (一般, 唔特別)
10) 椒絲炒唐生菜
11) 豆豉鯪魚油蜜菜
12) 石頭魚海鮮湯 (海鮮店送的, 好香胡椒味)









12 個餸包埋酒水 及 白飯, 總共 $1,130, 連埋食材費用, 每人都係攤分 $212 就可以試食o甘多款海鮮, 唔錯啊! 飯後仲去左深井食甜品添, 超滿足的一天

食物上桌的時候, 人人已經 "食指大動", 我也忘了影相, 到了尾聲時才拍下幾張照片, 唔好見笑啊! 相信秋冬天去食會好一些, 因為夏天在大排檔實在太熱了!

2 則留言:

匿名 說...

嘩, 好多嘢食, 好正呀, 我都好耐冇一次過食咁多海鮮啦, 羨慕死我啦!

三聖海鮮聽得多, 但總是未試過, 因為我知價錢都唔平, 你地一大班人可能計起來就會抵d, 味道聽你咁講只是一般喎, 不過有機會我都想去試下。

匿名 說...

係呀, 價錢都唔平架, 西貢好似好美 d!