星期六, 6月 07, 2008

感動

人性中有一樣野叫做 "感動", 感動係一種深入而又觸動你心的感覺, 通常都係 "感性" 大於 "理性" 的, 它可以一瞬間可攻陷你心, 令你無力招架! (開心得來又帶一點想哭, 心有戚戚然的感覺)

最近電視廣告中有一個小女孩, 常常喊: [慳得一蚊得一蚊], 開頭我唔係好明白個廣告講 D mug, 直到最近再留心細看, 才發現小女孩常常慳錢 (儲錢) 係因為 "想向爸爸的老闆, 購買爸爸一個鐘頭的加班" 時間去陪伴自己"

不難發現小朋友的想法係幾o甘 "童真無邪"的, 真的好可愛, 此舉動亦好 "窩心", 但反過來女孩的爸爸又會否好內疚及心痛呢? 因為自己經常加班, 疏忽女兒, 所以女兒才會想出慳錢去買佢一個鐘的時間, 不得不嘆句: [生活艱難, 身不由己呀!!!]

尋日去睇中醫, 醫師替我探脈象的時候, 佢的手係肥大, 厚肉而又溫暖的, 令在房外 "吹幾個鐘冷氣冷冰冰" 的我感到好享受, 不想佢縮手, 哈哈!!! (請繼續輸送一點暖意給我吧, 好舒服啊!)

同一時間, 我想起我爸爸, 因為佢同樣有肥大而厚肉的溫暖手掌, 只是粗 "鞋" 一點, 忽然在腦內不停搜索: [ 上次捉住佢隻手係幾時呢? ] 已經記不起了, 也許是我小時候, 佢拖著我走吧!! 那種溫暖的安全感令我好懷念啊! (就好似感覺到佢在保護我, 陪伴我, 牽引住我一樣), 等我抽個機會 (借 D 椅) 去拖o下佢隻手先!!

好傻的 "感動" 啊!!!!

2 則留言:

匿名 說...

Mac,爸爸除了有厚厚的手掌外,還有強而有力的臂彎,保穫伴侶外,更重要是:當兒女有危險時,他亳不猶疑振臂高呼來保護妻小!無悔無怨的精神真教家人感動呢!
際此父親節快來臨,我們舉杯祝他[身体健康],還深深奉上一句:[爸爸,我們愛你!]

匿名 說...

對的, 爸爸: 我愛你