星期六, 6月 07, 2008

寶藥黨??

Big Mac 遇上了 "寶藥黨" ?? 非也, 非也!!

而家終於回到家了, 等我交待一 下今日放工去左邊, 做過 D mug 先, "回帶" 呀唔該............

放工後 - 去左親友介紹的中醫店睇醫師 (連親友難攪的 "痛風症" 都醫好左, 其實上一次的 "腸胃炎" 後, 消化系統差左, 仍未回覆正常) - 乘車回家住地區 - 晚飯 - 沖涼 - 打 blog

醫師係國內專才, 現在浸會大學醫藥系任職教授, 為人幾和藹, 親友一早明言醫師 "幾有料", 因此好多人睇佢, 睇症除左要 "預約" 之外 (我早三個星期前已經約定了), "新症" 還要有耐性 (輪候), 仲要作詳細的睇症前評估, 睇症時間亦較長

結果我比預約時間早左去 (原定晚上 7:00, 我 6:50 抵達), 登記後等到 7:30 才作睇症前評估 (問過往病歷, 查詢對藥物有否敏感, 度高磅重, 檢查血壓脈搏, 還要驗小便添, 仲要查問今次到診原因及患病過程), 過程都好認真架, 結果 7:40 才完成睇症前評估

等呀等...............等呀等...............終於等到了!!! 已經係晚上的 9:50 啦, 入房內比醫師診症了, 除了對話之外, 還有探脈象, 按胃肚, 用聽筒聽肚, 按手腳檢查, 才開藥方, 醫師說我上次患腸胃炎之後, 消化系統功能仍然 "紊亂失調", 要用藥調理以回覆正常

唔講你唔知, 經佢診斷後, 我才發現原來我的體質都幾............"濕滯" (難攪) 的, 因為我屬於 "氣滯濕阻" 形的體質, 簡單來講即係 "循環不佳" 囉, o甘體質又點會好呀!!









診金 $90, 每劑藥 $40 (我要求用較方便的藥粉, 親友說功能和傳統煲藥的一樣), 一共開了 7日藥, 共 $370 大元, 每日早晚要飽肚各服一次藥, 每次服用兩包藥粉

E 一包 "寶藥" 包括了 1) 藥方及收據, 1) 28 包藥粉 及 3) 一撮 "送口" (陳皮梅, 因為爸爸愛吃, 所以我取囉, 我唔食架!) 其實都唔算貴, 因為 "健康係無價的", 下星期五一早又去見醫師了 (早上 7:30), 不過..........今晚白白浪費了一堂跳舞課就有點兒唔抵啦!

沒有留言: