星期日, 6月 01, 2008

我的減壓尋開心良方

由細至大我最愛的係 "食, 食, 同埋食" (媽媽成日笑我為食豬)

我的價值觀比其他人亦有一點怪怪的, 我唔係好捨得花錢買名牌, 買靚衫, 買化妝品等, 但我幾捨得花費在飲食, 旅遊和進修方面, 也許因為我認為 "食" 最重要除了食物美味之外, 還有和誰人共聚, 同埋食的氣氛環境, 也會影響食的開心程度

你地睇.......今晚飯後媽媽和我去左百佳超級廣場掃貨, 一共買左 $77.6, 卻換來我心中無比的喜悅和滿足 (就如小孩子得到了佢喜愛的玩具一樣, 好鼓舞和開心), 最特別的係買左 "新口味的薯片", 包括:

1) 烤魷魚味薯片
2) 蜜汁燒雞翼味薯片




3 則留言:

匿名 說...

Mac,昨晚買零食時,你那份喜悅和饞嘴的表情,身為旁觀者也感受到呢!不禁使我勾起你们兄妹兒時,晚飯後到商場逛的情景,尤如昨日歷歷在目,甜笑在心頭!

匿名 說...

嘩真係好多嘢食呀, 我都好想食, 不過又怕生暗瘡, 唔好理咁多食左先算。

匿名 說...

正所謂「今日唔知聽日事 (點知聽日仲有無命享)」, 一於有理無理, 食左 (享受左) 才算, 唔好顧慮o甘多了!

尋日已經試左 "烤魷魚味薯片", 好香呀!! (嗅落好香烤魷魚味, 但食落只覺係味精), 口感唔錯 (因為係 "波浪有坑紋" 的)