星期二, 2月 19, 2008

種善因得善果

相信大家對 "種善因得善果" 及 "福有攸歸" E 一 D 說話絕不陌生, 尤其是捐款節目中經常出現。

今日係踏入鼠年才 13 日, 我已經發了一筆 "橫財" 了, 所謂的"橫財", 當然係指 "不勞而獲" 的啦! 你地睇o下我今年的利是錢......










嘩!!!!! 有好多呀..... 你地認唔認得自己果一封呀? 揾唔到??? 會唔會漏左唔記得比我呢? 過左初十五 (元宵節) 才比我都唔駒架, 哈哈!!

總結金額為 $3,450, 多謝各位善長人翁踴躍捐輸, 明年請再續! 你地o甘有心 "扶貧", 相由心生, 大家一定係靚仔靚女, 身體健康, 心想事成的, 多謝晒!

** 特別鳴謝 "KK 總理" 及 "黑俠王子總理" 的落力捐款, 今年你地一定會 "財源滾滾入你袋" 架!

4 則留言:

匿名 說...

學Henry仔話斎, 記住要和我分享呀。

唸都d錢點用未, 我絕對可以幫到你架, 即管開聲, 唔駛客氣喎。

Unknown 說...

嘩!叻姑姐,好勁喎。
仲多過我Henry仔,我又要分享。

匿名 說...

利是錢一向都係儲入銀行架啦! 無走雞的。

至於分享, 無問題, o甘我儲少 dd, 取少少出來大家食o下啦!

但係你地出年 "記住都要" 踴躍捐款去 "扶貧" 喎, 知無?

匿名 說...

Henry仔你要效發叻姑姐, 和我們一同分享呀。