星期日, 1月 13, 2008

放任的休息

最近身體總係抱恙, 即使如何小心飲食, 多加衣服也控制不了病情, 而且還有 "每況愈下" 的趨勢, 食藥食到無晒 "味覺", 自己也不禁擔心起來 (尤其是心理上的恐懼, 總害怕在街上暈倒而無人幫我)。

醫生說耳水不平衡無什麼事可以做, 只有食藥去收鼻水, 然後等中耳的積水慢慢消減, 至於需時就每個病人也不同, 有些人幾個星期, 有些人幾個月不等。

只知道有時候左耳好像塞了的感覺絕不好受, 因為收到街上的雜音好像 Vi.....Vi.....聲的嗡嗡叫, 好煩擾。又好清晰的從左耳聽到自己的呼吸聲, 感覺怪怪的 (週身唔自在)。

今日終於決定了暫時放棄星期一之跳舞課, 盡量爭取休息機會, 直至完全康復才復課, 希望老師唔好怪我偷懶啦!

大病之後也要揾機會睇中醫調理一下先, 唔想病住過農曆新年呀! 希望今個月已經用晒 2008 年患病的 quota (配額) 啦!

3 則留言:

匿名 說...

明智之舉,暫時放棄一些活動,好好休息,待精神充沛再來挑戰,做隻[天不怕,地不怕]的良駒,千里之路源於足下,何其威風澟澟,令人刮目相看!期待康復!

匿名 說...

你怎麼了,真叫人担心!我想你真的要揾個好中醫調理一下,盡量多点休息吧!祝快快康復,每個星期一都能見到你.

Big Mac 說...

有心人

多謝你的關心!!

放心吧! 人有 "三衰六旺", 我而家只係經歷緊 "低潮" (健康) 吧, 好快就會 "浮" 返上來架啦!

最重要都係 "多休息", 所以選擇 "暫時休學", 你要教返我喎, 好唔好啫??