星期四, 1月 17, 2008

兒時趣事

有無在街上碰過一 D 好多野問、好多野講又大大聲的細路呢? 你地會唔會覺得佢好煩? 小妹就係 E 一 D 所謂 "求知慾" 好強的人, 鍾意每事問, 問到大人都怕左我。 嘻嘻........

由於媽媽屬於 "知識分子", 因此我在功課、學習上好多問題也向佢請教, 英文科就問爸爸, E 一件兒時趣事發生在我小學的時候。

話說有一晚因為我病左的關係, 媽媽帶我搭車過鄰村睇醫生 (當時爸爸的醫療福利在鄰村), 當巴士經過一間戲院附件停下來 "等燈位" 的時候, 我望住戲院外的 "巨型海報", 手中指著它

我大聲的問媽媽:媽, E 個係 mug 野字, 點讀呀?
媽媽 (一望海報, 立即滿臉通紅, 尷尬低頭):邊個字呀?? 一陣才教你啦, 趕住落車呀!
我: 紅燈都未開得車, 點讀啫....嗄?? 我識前面果個字, 係個 "咸" 字, 咸 mug 野呀?
媽媽 (見我問不到誓不罷休的樣子): 讀 "濕" 呀!! 一陣才解釋你聽啦!

當時的我梗係唔明點解媽咪會尷尬啦, 我問野 (求學) 之嘛!!! 大過才明白原來當時我指住的係一套 "三級片" (色情) 的海報, "童言無忌" 得罪晒, 哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 則留言:

Unknown 說...

笑死人咩!
等我又整估吓爸爸!哈!