星期三, 1月 16, 2008

等....寂寞到夜深 夜已漸荒涼 夜已漸昏暗
莫道你在選擇人 人亦能選擇你 公平 原沒半點偏心...

陳百強的 E 一首 "等" 係我喜歡的歌曲之一, 因為佢唱得好有感情, 而且歌曲旋律動聽, 歌詞寫實。 究竟有無人做過統計, 一生人之中, 有幾多時間花在 "等" 身上呢? 如:等位飲茶 和 食飯、等車、仲有.....................(以下)

人需要金錢, 因為 "等" 金錢來滿足自己的慾望
人需要家庭, 因為 "等" 家庭帶給自己支持和溫暖
人需要朋友, 因為係 "等" 待別人和自己分享喜與悲
人需要工作, 因為 "等" 自己的成功感衍生, 確認自我的價值
人需要學習, 因為 "等" 機會來臨, 所以不斷提升自己
人需要愛情, 因為 "等" 待遇上命中註定的那一位, 跟自己過下半世

你的一生, 究竟 "等" 左幾多樣野? 當中值唔值得 "等" 呢? 快 d 回顧一下啦。

4 則留言:

匿名 說...

[等]就是一種希望,有了希望就有動力,只要付出努力,總會實現的.
只要希望常在,就會創造美好的人生.
[等]都是一件好事呀!

匿名 說...

有心人

認同你覺得 "等" 係有了希望 / 盼望, 但唔認同 "只要付出努力,總會實現的"。

比如: 我在 "等" 一位我曾經放棄的男友回頭, 但佢已經結了婚兼已為人父。 那一種 "等" 和佢復合, 只係我一廂情願的盼望, 即使我如何有耐性的 "等", 也不見得一定有好結果。

相反, 我唔應該再執著此人, 記得當日美好的回憶也不錯, 應該學懂放手才對。

有 "等" 待 = 有盼望 = 有動力, 人生會變得美好。

匿名 說...

當然有D野係要睇情況啦,在"等"之餘亦要視孚合唔合理,值唔值得,反之就要理智一點.再不要執著,懂得放手.

Unknown 說...

等.....可能幼時多想!

因忙、累、巳想不到"如行等或等什麼?"

要認真問一問,可能答"等兒子快高長大"哈!
等巳不是等自己的事,巳是寄託專註兒子了。