星期六, 1月 12, 2008

是誰偷走了我的 "平衡"?

星期四晚上放工途中, 竟然在踏上扶手電梯前, 突然眼前一黑, 繼而天旋地轉, 又覺得暈眩, 休息過後, 已經行得到, 不過左耳出現耳鳴, 雙腳好似暈船浪的浮浮o下, 腳下感覺不踏實。

之後再踏上回家的征途, 心裏不禁恐慌 (今次已經係一星期內兩次暈眩, 究竟我是什麼病?) 為了安心, 都係去睇一下醫生先。

醫生幫我做左好多檢查, 包括血壓、眼睛、耳朵、鼻、關節、驗尿 (糖份)、聽肺 及 測平衡等等, 整體上情況也滿意, 只係.......我竟然行唔到一條直線 及 單腳企唔隱 (腳震)。

最後診斷為由感冒引起的左耳耳管閉塞 (中耳積水), 所以耳水不平衡, 覺得暈眩。星期五及星期六又係食藥、瞓覺、食藥、瞓覺。而家心理上覺得有 d 怕出街 (因為唔係次次都o甘好彩, 暈低有人在身邊照顧自己的), 希望快 d 好返啦!

在此勸告各位 "打乞次" 又或者 "呻鼻水" 的時候, 千祁唔好 "按實" 個鼻, 因為 d 鼻水會因此 "谷左上耳仔", 就係因為 e 一個不良習慣, 令我失去了平衡啦!

2 則留言:

Unknown 說...

可能係我Henry仔學行時借用了叻姑姐的平衡,好啦!好啦!等我快快學懂,叻姑姐,我快学会了,忍耐一点吧!到時走過來錫多您兩啖補番數,ok?

Big Mac 說...

喂...Henry 仔:

原來係你......你用完 d 平衡好快 d 歸快啦喎, 我靠 "佢" 來揾食架!

好啦, 好啦!! 快 d 學識行路, 過黎錫o下我啦! 我等緊你架!