星期日, 12月 02, 2007

為 KK 鼓舞

KK 大婚之後, 就立刻接到一項新的任務, 就係友人要到醫院做一項大手術。


KK 每日放工後便要醫院公司兩邊走, 整個星期也未停過。 雖然我地一家人知道佢好 "甘心情願, 默默無聲" 的在履行其角色的責任, 但我地實在很想支持佢, 想分擔佢的壓力。 奈何友人和我地不太熟絡, 而且因為動手術也不留頭髮, 為免彼此尷尬 (怕傷害對方自尊), 因此我地只在友人出院後隱定下來才探訪。


今日早上和 KK、媽媽一齊飲早茶, 之後去左街市買材料煲湯, 煲 mug 湯? 比你睇o下啦, 好好味架! (花生木瓜雞腳湯, 夠滋潤, 又有膠質, 有助傷口癒合)


KK, 媽媽也說你是乖女, 我地真係好支持你, 最難得的係你公司出現 "煩人" 和友人入醫院, 你也可以燦爛的笑容去面對, 好堅強啊! 請繼續加油, 我會隨時候命的去支持你, 「我以你為榮

2 則留言:

Unknown 說...

加油姑姐,有咩要幫手出聲,我Henry人仔需少,但力氣頗大,加油!我們以您為栄!

匿名 說...

kk,我很欣賞你那份孝心,請你繼續保持耐心,愛心、恆心。我信:不久彩虹必重現你們的面前。加油!