星期五, 12月 07, 2007

"德國口味" 生日會

今晚朋友 I, J 及 N 幫 我 和 朋友 E 一齊慶祝生日 (預祝), 我地去左尖東火車站附近的 King Ludwig Beerhill (德國餐廳) 食好野!

諗起德國菜, 總離不開 "啤酒、咸豬手、香腸" 等等, 好!! 就等我帶大家去我地的 "美食之旅" 啦!

圖左係我地未齊人時叫的啤酒, 一邊摸住酒杯傾計, 一邊等人, 加上柔和的燈光 同 微弱的音樂, 也頗寫意輕鬆啊。 圖右係齊人啦 (**生日快樂, 乾杯!!!) **靜靜話你知啦, 圖右係聚會尾聲才影架, 我地 D 酒量邊有 o甘勁!!! (每杯有 0.5 升 = 500 ml架)












圖左係等齊人期間的 "送啤酒小食" - "德國麵包圈" 及 "農夫包 配 芝士 及 肉肝醬" , 圖右係冷盆 "蕃茄蔬菜沙律配芝士" (份量少) 及前菜 "黑森林火腿配煙薰腸" (好似o趙緊 "腊腸", 好咸!)












圖左係主菜 "香草豬肉腸 配 薯仔沙律" 及 "脆皮肘子 (咸豬手) 配酸菜薯角", 圖右的甜品包括:蘋果餡餅、栗子茸 及 法式炖蛋












總括而言, 德國菜都係 "咸" 和 "酸醃食物" 較多, 所以幾口乾, 因此 "啤酒" 確係不知不覺的解渴良品。 德國麵包圈外型好吸引, 味道唔錯 (由於粗鹽分佈不均勻, 部份略咸) $20/ 圈。 冷盆及前菜麻麻地 (無下次)。 主菜幾好 (尤其是出名的豬手) 體積無我在德國當地食的o甘大份, 大約係當地的 1/3 左右, 因此 5 個女仔都食得晒。 甜品唔錯啊, 尤其係法式炖蛋。

整體上, 餐廳走中上價路線, 我地一行五人食左共 $860 元, o甘多位姊妹, 多謝晒! 唔知下次又帶我去邊度見識, 食 D mug o野國籍的菜式呢? 萬二分期待啊!

可能因為今晚係星期五, 餐廳好多人 (好多外籍及白領人士), 有興趣試菜的話, 最好事前訂位留坐, 多謝朋友 I 的好介紹及細心安排, Thanks!

2 則留言:

匿名 說...

Mac,看圖片那些德國口味的食物好像很豐富,真叫人垂涎欲滴!
那隻鹹豬手比起我們在德國享用時簡直是''蚊髀''與''牛髀''差異甚大呢!

Unknown 說...

我也是,D saurage 看起來好好味,正!
下次我都想去,等再有機會先啦!