星期六, 12月 08, 2007

唉......「股災」

今次講的 「股災」 並唔係講緊金融股票市場的災難, 而係 E 幾年因為 "低腰褲" 的流行, 經常在街上見到各類型的 "股", 例如:優質股、重型股等等, 它們穿梭於各處各地, 如:火車車廂、商場、食店, 令人目不暇給, 部份又卻 "慘不忍睹"!

今日我在商場的食店見到兩名少女入坐, 其中一人坐下來的時候, 正好背向著我, 佢一蹲低雙膝坐下之際。 嘩!!!!!! 半個 "股" 立即呈現我眼前, 佢還要左轉右擰的郁來郁去, 有心人會覺得 "好養眼", 如果無心人睇的, 會覺得 "好 (銀) 眼"。但願天下間, 人人也學會檢討, 不要再出街常遇上 "股災"! (有傷風化, 絕不值得學習)

2 則留言:

Unknown 說...

邊隻股好得過、靚得過我"henry"仔個優質實力股,真係一隻雄厚的"H"股,您哋放心長揸啦!有排升呀,等我也幔幔滾大佢先。哈哈!

匿名 說...

Henry 你確真是一隻優質股啊!