星期日, 12月 02, 2007

快樂的散心

由於 KK、媽媽和我本週也各有各壓力, 因此今早係我地約定的 "減壓申訴日" (爸今天自己有節目), 我地的行程如下:

飲早茶、回家煲湯、中午到粉嶺 蓬瀛仙館 食齋、粉嶺閒逛、回家小休、KK 外出探病、我及媽晚飯

可能係因為大家除左飲早茶外, 好耐無一齊食齋, 而蓬瀛仙館的員工服務好殷勤 (相比起平日飲茶 "視而不見" 的侍應生好得多), 我地 Order 左一份 "二人餐" ($105) + "齋滷味" ($30), 白飯、白粥任裝 (自助), 埋單也只係 $135, 比起外面商店食齋便宜得多。

二人餐有:羅漢齋上素、菠蘿生根球 (扮生炒骨)、春卷拼腐皮卷、白飯、白粥任裝 (自助), 碟頭也不少, 我地三個人都食唔晒 "二人餐"+ "齋滷味", 不過就每人食左 5-6 碗 陳皮白粥, 清腸胃, 又好味!

























睇o下, 連 KK 和媽媽也大讚好味喔!
















遊人主要到來拜祭先人、食齋、拜太歲, 不過地方不大, 又加上修葺部份地方, 所以食完齋, 遊覽左一陣子 (十五分鐘左右) 便離開了。 如果大家有興趣食齋, 只要在上午 11:00 至 下午 5:00 到來 Walk In (不需預約, 如果團隊前來, 需要預約), 然後用餐牌點菜 (跟大嶼山每位計的有所不同)。

雖然只係短短幾小時的散心, 不過我地也好滿足、好開心呀! 因為我地彼此的心內學懂了 "珍惜", 珍惜三人一起共處的時光, 亦有幸大家仍有健康的體魄前來食齋。 你地都試一下啦, 就在粉嶺火車站側, 好近咋!

1 則留言:

Unknown 說...

懂得關懍、懂得珍惜,無論做什麽事,與到什麽困難,都一樣咁開心。萬歲!