星期二, 12月 04, 2007

曳之過

星期六早上, "鼻敏感" 突然的到訪, 迫住要食藥, 才可返學。 課堂上, 鼻水依然長流, 難得老師體諒, 我就 "求求其其, 渾渾噩噩" 的捱過一堂, 晚飯後未夠 9:00 便上床休息了。

星期日一早起床, 咦............好似好返少少喎! 而且我地一早約好了 "減壓申訴日", 一於有理無理, 玩左一日才算。 可能在戶外吹吹風, 加上可能受到 "蓬瀛仙館" 的香燭味影響下, 該晚開始喉嚨乾痛, 眼痕及鼻水長流。

星期一起床, 噢..........個頭超痛, 感到入面的鼻膜 "腫晒" (阻礙呼吸), 雙眼又痕又腫, 仲不由自住的流眼水添, 把聲又變左。 以 E 一個 "異形" 樣, 出街一定驚親人, 唯有請假, 休息一天。 醫生也開了 14 日的特效藥比我, 等我的鼻膜快點消腫, 呼吸暢順一點。

唉!!!! 說到尾, 也是 "曳之過", 感到不適, 該在家好好休息, 我卻 "心太野" (不甘心放假留在家, 無得去玩), 怪不得人, 只怪自己!!!

5 則留言:

Unknown 說...

估唔到重有人曳過我,哈!
快D好番啦!我哋再比賽看吓边個曳D。

匿名 說...

Mac,多謝你伴我一日遊,更吃了一頓靚齋,現在還回味無窮呢!謝謝你

匿名 說...

原來你病了,怪不得星期一晚不見你出現,後生女,小心保重身體,天氣轉變,就要加衣,多点休息LA! 下星期一見!

Big Mac 說...

多謝 "有心人" 的關心及鼓勵, 我會好好休息。

仲要等你在 21號晚邀請我跳舞架嘛!! 哈哈, 以我這些 (三腳貓舞步), 笑壞人了。

匿名 說...

我很喜歡你曳可以陪我四處玩; 不喜歡你曳因為你病了。

很茅盾啊! 好好保重呀.......