星期日, 4月 15, 2007

風水輪流轉

父母將嬰兒帶到世上, 會教導子女知書識禮、生活的規條, 以及種種知識, 令子女能夠認識世界, 融入「人的」群體生活。初生嬰兒如同白紙, 故此子女所行的每一步, 都是父母花盡心機去教育的。在子女眼中的父母, 是個「萬能超人」同埋一個「識超級多知識的博士」, 很是敬畏。

時至今日父母年紀老邁了, 也享受著退休生活, 而子女卻長大了, 忙著在社會上競爭, 以得到更好的報酬, 回饋父母 (以盡一點心意)。社會轉變得很快, 太多新玩意出現了, 子女想讓父母知道外面的「花花世界」變得如何, 而父母心裏卻有點害怕, 怕自己駕馭不住新玩意, 在子女面前, 盡失父母威嚴。

今天媽媽邁出了佢的一大步, 令我和KK很是安慰, 佢肯跟我地去「卡拉OK」去見識一下, 雖然我地大家的歌聲也是 "半斤八兩", 但令我開心的卻是媽媽肯去 "體驗" 一下 "年青人的玩意" (佢口中認為是的), 也令作為子女的我有機會在媽媽面前 "班門弄斧" (教導媽媽如何揀歌), 令佢覺得 "我都幾叻" 架。

情況尤如當天佢用盡心機的去教我走路、講話等, 希望佢會繼續信任我, 乖乖的聽我的話啦, 成為一個 "摩登媽媽", 等我可以隨時 "帶佢出去威"! 嘻嘻!!

*PS: 當我地從卡拉OK的接待處走去房間的時候, 媽媽最留意的是 "走火通道", 由此可見政府的 "卡拉OK安全" 宣傳短片, 對媽媽真的起到作用呢! 還記得我年少時在尖沙咀寶勒巷發生的 "卡拉OK火災"案, 太多傷者被困而死亡, 當時媽媽下了 "禁令" 禁止我地去卡拉OK的。

4 則留言:

匿名 說...

真羡慕你媽媽,有如此孝女,她真值得安慰!

Big Mac 說...

唔敢當, 其實相比起佢年青時所為我付出的, 我真是"微不足道"。(別忘記當時佢要付出 "三倍" 的努力, 因為我家共有三兄妹)

只想今天在佢和我都 "有能力" 的時候, 同佢可以一齊 "經歷、體驗" 多D, 免他日後悔, 而且亦想讓佢知道 "卡拉OK" 並不是每一間都 "品流複雜", 亦不是什麼 "恐怖" 的地方。

相信即使媽媽對唱卡拉OK的興趣不大, 但是佢一定會收到KK和我的心意。

匿名 說...

咁大女第一次同阿媽去卡拉OK,今次真的很開心,估唔到有咁嘅一日。

從前不肯接受的新事物嘅媽媽,今日竟陪我哋去癲,所以凡事都要雙向的,單方面是不能成事的,就算我哋有咁嘅心意,都要她肯去接受嘛。

Big Mac 說...

係呀, 完全認同KK的講法, 希望 "終有一天感動" 到爸爸, 等我地一齊去癲啦!