星期六, 4月 21, 2007

新登場

今日中午收到媽媽傳來爸爸的口訊, 佢覺得 Big Mac blog 上的排版唔係o甘啱 "老人家睇", 因為深綠底色淺色字令到佢地雙眼睇得好累。

OK!!! 無問題, 你有意見, 我梗會收到, 而且仲 "快手快腳" 將新排版攪好添, 點呀? 係咪好 Sharp 醒先, 傳統的白底黑字, 再襯上鮮艷的橙色, 個人都特別醒神! 新排版, 新登場, yeah!!!!!!

唔講唔覺, 自從去年的七月開始寫 blog, 2006 年 共有 59 篇文章, 但 2007 年頭 4 個月, 已經有 63 篇文章, 突破左舊年半年的總和啦。 究竟係 Big Mac 多o野講左, 還是係因為有你地的支持, 令我更加積極投入呢?

Anyway 多謝讀者的支持。

2 則留言:

匿名 說...

暫時唔係好習慣新的排板,不過我唸會好快適應。

新的排板好Fresh,好有新鮮感,係依個時間轉都唔錯,好似迎接春夏嘅來臨,希望嚟緊會有多啲文章同我哋分享。

Big Mac 說...

哈!哈!

莫講話你丫, 我都仲未習慣呀, 不過的確d字體大o左, 容易睇左的。

而且左列仲會依星期去分類唔同的文章, 無o甘雜亂。