星期四, 4月 19, 2007

招積仔

某日路過「深水埗」, 完成媽媽 "期待已久" 的心願 ── 買一套 「多袋背心、短褲仔的衫褲」比個孫, 等 "阿孫" 同 "佢阿爺" (我阿爸) 著類似款式的衣物, 應該會 "幾攪笑」。

結果我買左 E 套 "三件頭" 的衫褲比可愛姪子, 期待快 D 讓佢穿上, 我諗應該會 "幾 Cute & 幾招積" 架! ($45, 可以帶佢去打 war game 喎! 不過我諗佢 "肥美" 的手腳仔會益晒 D 蚊)

2 則留言:

匿名 說...

件衫好正,如果係杏色會仲襯佢阿爺!

到時記得影啲相post出嚟俾大家睇呀.

Big Mac 說...

Yes, 我都 agree "如果係杏色會仲襯佢阿爺"

要等King sir 得閒影相先至得喎! 到時 post d 張上來啦。