星期四, 4月 19, 2007

甜品好介紹

早前知道位於「深井」的 "發記"甜品, 進駐旺角, 專誠去試下, 尋日同阿Be一齊試左 以下甜品:









酥皮榴槤卷 (一客三件), 味道很不錯呀! 一咬入口, 熱辣辣的酥皮夾雜著蛋香送入牙縫中, 令人再三回味, 再咬便吃到令人垂涎三尺的榴槤果肉, 好 yummy 呀! 盛惠 $36 個大洋。

另外極力推薦 「榴槤飄香」, 極啱 "榴槤怪" 的我。 一入口, 滿口 "杰撻撻" 的榴槤肉 + 西米, 令人感到 "幸福滿瀉", 正呀! 多謝 $25

4 則留言:

匿名 說...

我想問吓"發記"甜品係咪雅蘭嗰度?

睇到酥皮榴槤卷張相咁正都好想快啲去試吓。幾時得閒陪我去試?

Big Mac 說...

發記在旺角有兩間分店。
1) 旺角雅蘭
2) 旺角豉油街 (我試E間, 即係百老匯戲院轉角的橫術, 附近有個 "公園仔" 架呢!

係呀! 幾靚 & 幾美味架, 記住要試埋 "榴槤飄香" 同 預埋我呀! :P

匿名 說...

我想試吓焗香蕉酥皮卷!

Big Mac 說...

咦........ 點解你會知 menu 上有 "焗香蕉酥皮卷" 架??? 莫非你已經食過???

啊!! 偷偷去試唔預我, 唔制呀!