星期四, 4月 12, 2007

安全感

記得小時候的我是早上被別人”湊”的, 媽媽下午接我回家中, 由於我好頑皮, 經常搗蛋引父母注意, 卻傷盡佢地的心, 有時候, 父母會對我講:你太頑皮了, 我地唔要你啦!

果時我係同姐姐一齊睡的, 我地的成長經歷幾乎一樣, 但落在唔同的人 (個體) 身上, 卻得出不同的後果。姐姐比較大方 (善忘, 忘記別人的惡), 我卻小家子 (會牢記別人的惡, 企圖避開, 去保護自己)。還記得晚上睡在床上的時候, 精力旺盛的我百無聊賴, 還未睡得著, 成日胡思亂想的望著快將入睡 / 已將入睡的姐姐。

心裏想著 / 也曾開口問姐姐:如果明天世界上沒有親人 (所有人都死了, 只剩下你和我), 那麼我地點算好? 你會唔會唔理我架? (一邊想著一邊 “飲泣”, 自覺好慘, 感覺被遺棄般)
姐姐 (清醒未睡時) 會答:點解明天親人會死? 唔駛怕, 我地一齊架嘛!
姐姐 (半睡時) 會答:唔………. 好累啊!!!!
我道:那你日後要記住啊! (我地一齊的, 不要拋下我)

由此可見, 我天生是一個悲觀、多愁善感的人, 害怕寂寞, 喜歡熱鬧。也可能是女生天生需要多D 的安全感, 才覺得踏實。你地細個時, 有無諗過同一 (幾幼稚的) 問題呢?

沒有留言: