星期日, 4月 08, 2007

Wii 後感

四月五號晚, 一返屋企, 即刻同阿 Be 忍唔住拆我地的 "兒童節及復活節禮物" ── Wii 啦!

我地開始時先做主機設定, eg: set 年月日, set 我地兩個 user 的容貌, 結果幾似我地真人, 阿Be set 出一個 "西起棚牙的招積仔" (即係人人見到都想打佢果款呢!), 而我則是一個大眼妹, 再額外加多一粒墨 (由於只可加一粒墨, 而我真人是有兩粒好明顯的墨在面上), 結果因為墨的關係, 一睇就知係我啦!

好啦.......... 唔講o甘多, 遊戲開始, 我地先玩 Wii Sport, 入面共有5款 sport game, 包括:網球、棒球、高爾夫球、保齡球 及 拳擊。
網球:我成日都對唔準目標, 一係太快, 一係太慢揮拍, 成日 miss 左個波, 又成日打出界
棒球:同以上情形差不多, 但試過"付碌"(好彩) 的全壘打, 畫面會即刻 "放煙花", 好攪笑!
高爾夫球:有高爾夫球的根底的會易玩d、投入d, 但有別於"打真波", 因為 game 內只要力度準便OK (不用自己控制波的角度)
保齡球:幾好玩, 只要力度準便OK (不用自己控制角度)
拳擊:混亂一遍, 因為我 "太肉緊"了, 完全唔理做緊 mug, 一味狂打狂嗌 (真係可以宣洩心中的不滿去減壓), 不過唔夠兩分鐘已經無氣 (因為我投入到又打、又閃避、又跳步、又走, 少d力都唔得)

*PS: 當晚打完Wii Sport後, 第二日的中午, 肌肉立即傳來投訴 (勁酸痛), 証明我平日真係少運動, 整個背部、腰兩側及全條右手 (從膊頭至手腕) 都酸痛萬分, 阿Be笑我太低能、太投入了 (因為佢只係郁一下手腕, 而我就 "懶認真" 的做足姿勢, 用盡全力去打球)。

四月七號中午, 邀請了媽媽、KK及黑俠王子來同我地一齊切磋一返, 媽媽在保齡球中多次全中, KK 打網球好厲害, 黑俠王子打 golf 好o野, 阿 Be今天在拳擊中將我 "技術性擊倒", 一雪前恥, 而我呢........今天肌肉太痛, 不在狀態中, 只有捱打的份。


Cooking Mama 係一隻好多人推薦的 game, D人話好好玩, 即使女仔唔識打機都會覺得好玩架, 所以我即管買來試下。其實 game 是應該幾好玩的, 你無諗過一個簡單的 remote (遙控) 可以做出o甘多唔同的操控動作, 但由於唔識日文的關係, 所以 game 內的 instruction (指示) 我地並唔明, 好多時都係看圖 或者 斷估, 有時估錯左, 做錯 game 所需要的事, 立刻激到Cooking Mama 雙眼噴火o甘嬲, 場面攪笑, 而家還在模索階段中, 但好玩程度被 "唔識日文, 唔明指示" 而扣分, 我諗如果有一個識玩的人 lead (帶領住) 一個新仔玩, 情況會好好多。

沒有留言: