星期日, 9月 10, 2006

瑜珈 "大冬瓜"

上週五係我第二課的瑜珈堂, 今次教左少許新動作, 始終我也未能完成上一課的其中一個舊動作呀! 式子的名稱好似叫做「吊天秤」, 動作是雙腳向橫屈曲坐在地上, 雙手捉住"腳趾公", 吸一口氣, 然後慢慢的用雙手提起雙腳 (直至雙腳向橫凌空伸直), 其間要呼氣, 肚不要用力, 維持姿勢大約30秒。

我深明原理, 但當雙手提起雙腳凌空伸直時, 卻時常前仆後碌 (顧得提起腳, 卻顧不得平衡), 不能維持姿勢, 頗似一個「大冬瓜」呢! 成班同學(計算埋我和阿 Be 在內), 約有十個人, 只得我一個未能完成咋, 真羞!! 所以我星期日在家中苦練, 雖不至可以完成動作, 但卻有所進步, 可算安慰。

當上完上一課的瑜珈堂之後, 我深深的感覺到少許肌肉酸痛(尤其是腹腔位置), 我想應該是我姿勢正確, 扭動得到肚部的肌肉。同時間, 膊上的肌肉亦 "鬆" 了不少, 沒有o甘緊繃。真是要趁而家keep 住郁動先至得, 否則又變回 "生秀的機械" 一副了。

6 則留言:

匿名 說...

聽你咁講攪到我唔敢玩瑜珈添,你副機器生銹落啲偈油都仲郁得,最終都苦練成功。

若你是「瑜珈大冬瓜」;我便是「瑜珈大笨蛋」啊!哈哈

Big Mac 說...

喂 KK, 正所謂有心唔怕遲, 只要你有心改善體質, 駛mug 怕喎!不過我講出我的洋相比大家笑下啫。

其實我好想同你一齊玩架, 不如考慮下啦! 我打算十月時報讀逢星期四的班。

或者我地可以組成一個組合 ─ 「瑜珈笨孖寶」呢!

匿名 說...

講到瑜珈,我上了第一堂就愛上了她,玩了十幾廿年,自從行了山之後便懶沒有玩,相信骨頭已打回原刑。
其實你哋不用擔心,初初個個骨頭都硬(除了天生特別軟),做式子之前一定要鬆骨,上了八堂左右後,便會脫胎換骨,做不到的式子不要勉強去做,以免弄傷手腳,幾堂之後一定做到,瑜珈是一種很好的運動,做完之後,身體是輕飄飄的,講起我也要玩番先。

Big Mac 說...

支持你呀 ching yi ma, 當你玩返之後, 我地有空時可以一齊研究嘛!

而且你快將摋新屋, 地方大d, 玩起來, 就更加方便啦!

匿名 說...

新屋會所有專門玩瑜伽的地方(不用比錢),但給別人睇住。

Big Mac 說...

o甘好??? o甘你快d操返 fit 然後做教練開班授徒啦!!

我第一個報名先! ^^