星期三, 9月 13, 2006

雨中的狼狽相

今早起床落大雨 (還以為會有黑色暴雨警告, 怎知空歡喜一場), 再加上一號風球, 已深知交通情況不妙 (可能四處塞車兼人多), 快快梳洗趕出門, 避免遲到。

怎知人算不如天算, 到了太和火車站入閘後, 才聽到廣播說 「由於大學火車站一列車發生故障, 列車服務將受影響」, 我在車站月台等候了差不多四十分鐘亦未有車埋站, 後來終於有列車到, 不過由於人數眾多, 我未能擠身上車, 而列車亦太疏落, 各人也紛紛迫上去, 列車在站停泊很久也不關車門, 乘客的身子也濕透了, 很是狼狽。最終我亦選擇改搭巴士返工。

返到公司已經差不多十點九啦!! (仲要係最遲一個到公司), 其他乘火車的同事因為遲出門, (當時列車服務正回復正常) 反而約九點九回到公司。啊…..……..哩d 係咪叫做 「遲來先上岸」呢? (我卻為意外得到一小時在巴士上睡眠而暗喜)

出門時我十分醒目的穿上三個骨牛仔衭 + 涼鞋 (用作落雨濕透下身也不怕), 回到公司安頓好及抹好身子, 才換上一早預備的西衭, 免得濕著身子涼冷氣而著涼, 算是不幸中之大幸呀!!

1 則留言:

匿名 說...

睇見新聞報道,就知琴日幾咁混亂啦。

眼見大埔火車站濟滿人群,的士站條人龍都見唔到龍尾就知道大件事啦,最慘仲要係繁忙時間出現故障,又無安排其他嘅接駁服務,攪到場面"笠笠亂"。

東鐵仲唔認衰,仲要係度死撑,希望盡快作出改善,唔好再重蹈覆徹啦。

幸好你最終都能安全返到公司,仲可以小休多一個鐘添。