星期四, 9月 14, 2006

小蠱惑 (二部曲)

要忍口保守秘密真係一件唔容易的事呀! 而且仲要維持左大概兩個月添 ! (其實主要是隱瞞其中一位朋友, 真係少d定力都唔得呀! 好驚見得佢太多, 唔覺意 "爆響口") 好彩哩個只係屬於我自己的秘密(大家唔駛怕我爆大镬喎)!

較早前安排左一件 ”小蠱惑(二)” 送比朋友K 作新屋入伙之用, 效果唔錯 (自己也禁不住要讚下自己做得幾好), 一路以來唔向外公怖 (唔寫在blog內), 是為左要埋下一條伏線比另一位將要搬新屋的朋友 (所以隱瞞佢), 令佢有個意外驚喜。(不過佢地二人的小蠱惑並非完全一樣), 究竟係咩野黎架呢?

大家估下先, 答案將會稍後揭曉。

在此希望被隱瞞的朋友唔好介意我故作神秘, 目的也只是讓佢有d驚喜啫! 另外要特別鳴謝 ching yi 家姐的協助, 好讓我能入屋佈局 (引狼入室?????????) 嘻嘻嘻嘻嘻嘻!!! 感謝晒!! ^^

3 則留言:

匿名 說...

保守秘密真係好難架。

我宜家都有個秘密想講你知,就係.......
"我巳經知道你嘅秘密啦" 哈哈!

我唸你嘅另一位朋友一定鍾意啫,因為我都好鍾意呀。

弊!我就快忍唔住想將你嘅秘密講出嚟啦,快啲離開先。

Big Mac 說...

喂 KK, 我都有個秘密話你知呀.......

就係................................我梗係知道 "你已經知道我的秘密啦!" 因為朋友 K 咪係你 lor, 你入伙時已經收左小蠱惑(二), 又豈會唔知道它是什麼呢?

希望你望住它的時候心情會好 d (因為色彩繽紛, 見到令人好開心), 同埋好似它 o甘 「歷久常新」 (因為 "此鮮果" 持久新鮮, 即係青春常駐呀!)

匿名 說...

多謝你的祝福!