星期三, 9月 06, 2006

"噩夢" 的開始 “”>_<””

幣傢伙!! 尋晚上左第一堂的 Financial Management (財務管理), 發現真的真的真的太深啦!! 完全唔知點算好。

記得我在校時的數學科成績一向也是中下水平, 而且離校工作之後, 大部分只需要用計數機去計算 “加減乘除” 等簡單算式, 並唔需要用腦去諗怎利用公式去 “移項” 同埋要十分十分熟習個人的計數機, 以便去計算較深的算式。

睇怕我每個週末也要下一些苦功去溫習和勤力d做習作, 去冒險考埋這最後一科吧! (因為以我的資質, 相信合格就等於 “超額完成” 呀!) 只可以盡量的 “將勤補拙” 吧!

* P.S. 一上堂, 阿 Sir 就話:「你地要比d心機呀! 這一科的合格率一向偏低, 在坐部份的同學已經讀過 3-5 次架啦! 如果唔想重讀的話, 你就要小心d做數 (因為好多同學衰 “粗心大意”) 同埋要自己做功課, 不要抄同學, 否則學唔到o野」

尋晚驚到瞓覺發噩夢添, 點算呢??? “”>_<””

4 則留言:

匿名 說...

都唔知點解讀Financial Management 要學啲咁深嘅計算算式,真討厭!

但依科已經係最後嘅一科,點都好記住俾心機讀好佢,世事無難事,只怕有心人。

以你嘅資質,相信都可以應付得嚟嘅,記住阿 Sir 嘅訓言"唔好粗心大意、唔好抄功課"咪得囉。

其他乜嘢合格率一向偏低、部份的同學已經讀過 3-5 次,通通都係嚇吓你哋嘅廢話嚟啫,佢都係想激發大家俾心機讀好佢啫。

合格率一向偏低咁又點吖?都要讀架啦,唔好理咁多,盡咗力就話之佢,大被攬過頭快啲好好休息吓啦。

匿名 說...

很同意kk啲見解,阿sir都係嚇下你哋啫,就算偏低又怎樣?你就做偏低個d人,無野怕,唔識咪請教你身邊識做d人囉,相信你知我講"物"。

Big Mac 說...

多謝大家的支持, 我已經四處各「高人」明示將要求教, 好彩"佢地"都好好人, 話無問題喎!

只要我撐多三個月(十二月大考), 便可完成此科, 到出年約二月(公佈成績時), 真係要同大家「擦返一餐超勁」的去紀錄這 "三年零八個月" 的壯舉啦! (整個課程大約讀了三年多的時間)

到時一定要預埋你地兩個同埋成日教導我的「高人」先至得。 :p

匿名 說...

努力!加油!你一定掂!祈待擦你超勁的一餐。