星期六, 7月 29, 2006

黃油蟹

唉................. 期待了一整天, 原定打算今晚請客在家食黃油蟹, 但人算不如天算, 原來黃油蟹並不像大閘蟹般o甘普及, o甘容易買, 我和爸爸走遍了整個大埔區也找不到合適並抵食的 (即使幾檔有得賣的舖頭, 一是太貴 ─ 價錢由 $150-$298/隻, 其次的是水草大過隻蟹, 爸爸話呃秤、唔抵食)。亦因為太大雨, 所以我們並不打算越區購買。

最後爸爸幫我慳錢, 只食了每人一隻(共六隻) "奄仔蟹" 和兩條游水 "黃花魚"。奄仔蟹勝在多膏 (爸爸好揀手), 但 "削" 了些少, 無 mug 肉食, 黃花魚嫩滑又鮮味, 只是嫌肉質略為鬆散, 整體上也很好。最重要的是好抵, 兩樣食品共$92咋, 果真省回不少。

睇怕我今年也和黃油蟹有緣無份啦, 更遑論請家人分享......... >.<.......... (其實我並不太熱衷食黃油蟹, 只是最近 d 廣告煲得好勁, 攪到我心癢癢吧!!!!)

2 則留言:

匿名 說...

你都幾醒喎,己經講定自己今年同黃油蟹有緣無份,又話自己並不太熱衷食黃油蟹,仲等我本來打算幫你留意吓邊度有正嘅黃油蟹食添,仲打算第一時間通知你,屈你請我再食過,點知已經俾你封咗條後路先,激死我啦!

Big Mac 說...

傻啦!!!! 我又豈是一個"獨寒"的人呀, 如果我係的話, 上次就不會 "自投羅網" 啦!

我只是打算不如下次 "一炮過" 整返一圍平平地的, 去請晒大家食飯。 好似好過只係幾個人食黃油蟹啫 (因為細舅父一家不熱衷吃蟹 & 我又怕大嫂唔食得), 你話係唔係先?