星期五, 7月 28, 2006

我愛分享!!!

今日是星期五, 代表終於又捱完一週啦, 真高興!!! 今天的工作量真是...............呵!!呵!!呵!!呵!! (未停過兼未完全完成) 明早又約了媽媽飲早茶, 再約了爸爸下午去買黃油蟹, 晚上便可和舅父、姐姐、男友大享口福, 因為不時不吃ma, 所以十分期哩!!!

有時做人真的很簡單 (單純), 只要與心愛的人分享自己的成就 / 喜悅, 便勝過一切貴重的禮物, 就好比小孩般純真, 奈何現實的商業社會, 把你我也訓練成你爾虞我詐, 大家不得不戴上面具去保護自己, 只是為了五斗米, 便遺失了自我、原則和尊嚴, 只有面對著自己的家人、朋友, 才可卸下那討人厭的裝甲, 變得輕鬆又自然, 不難怪大家工作過後, 想極速逃離公司的心態喔!

一想至此, 便會為星期日上第一課的西餅蛋糕班而興奮 (可減減壓ma)!!! 好奇怪, 只要我一想到烹飪, 便會覺得減壓, 尤其是外出上課 (因為學費已包括材料和免洗費用 ─ 即是不用自己整完o野食, 還要為洗淨用具而苦惱) ^^ (我是一個大懶精!!!!!!!!!!!!!!!!) :p

2 則留言:

匿名 說...

依家一週五個工作天,你己經俾好多人好啦。

雖然食唔到黃油蟹,但嗰晚的蟹羔好多好正吖!

仲有我上次都有唸過去接你放學,等你....等你個蛋榚新鮮出爐架,不過好彩冇去,如果唔係就咗住你哋sweet、sweet啦!

Big Mac 說...

係喎, 這星期日我也要去上蛋糕課, 所以我下午才能入 "天水圍"。