星期二, 7月 25, 2006

開齋啦! 學海無涯

Hi 大家好, 我係 Big Mac 呀!

初次見面, 第一次開齋啦!!!!!!!!!!!!! 呵!呵!呵!呵!呵!呵!呵!

設立這個 Blog 的目的是想令自己 update d, 學多 d 野, 唔好令自己o甘落後丫嘛! 因為而家時下的青年人一般都會設立自己的 Blog。(最重要是因為免費 ga ma, 梗係唔好蝕啦! 唔駛錢又可以學野, 何樂而不為呢?)

這個 Blog 一般會以文字為主 (因為唔想暴露太多私隱), 少量相片作輔助 (唔駛大家睇得o甘悶), 希望借住這個平台去舒發一下日常的所見所聞啦!

7 則留言:

匿名 說...

我覺得你好叻呀,懂得整屬於自已的網誌,唔知難唔整呢?待你有時間就教吓我依隻蠢豬吧!請多多指教。

Big Mac 說...

Hi KK

多謝你的意見!

其實都唔係好叻啫, 你見笑啦! 不過我覺得最少肯學肯做, 無話做唔到o既, 最多係慢d才學識吧!

我地這一代已經好好彩, 最少因為父母錫我地, 所以小學已擁有第一部電腦啦!學習電腦的機會比人多, 如果o甘的環境低下成長都學唔識的, 只怪自己的資質, 時間分配不足, 又或是太懶了。

待我摸熟運作後, 我地一齊研究研究吧!

互勉

匿名 說...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Big Mac 說...

多謝匿名者的意見

由於此網誌亦是我與父母的溝通工具之一, 所以煩請盡量用中文留言, 好讓他們明白, 否則怕他們因為看不明內容, 以致沒興趣學習上網。

多謝合作!

匿名 說...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

匿名 說...

我覺得你真係好醒,領悟力好強,學野進步很快,他日必成( )高手,你估下我係边個??

Big Mac 說...

哈哈!! 最後的匿名者, 我估到你係邊個啦!

你咪係 「有 "心" 人」 lor, 啱嗎?