星期四, 7月 27, 2006

KK 生日快樂 & 我的小秘密



Happy Birthday to KK!!!!!!!!!! 祝越來越靚, 富貴又健康。

* PS: 附圖是我親手鉤的小作品 - 鮮什果蛋糕 (大約用左 3 個禮拜時間啦, 驟眼睇幾靚架!)


嘻!嘻! 話你地知一個小秘密啦! 最近我迷上了無線播映的 “神鵰俠侶”, 因為我覺得女主角順眼, 男主角好靚仔, 仲有片尾曲好好聽 (叫做 “天下無雙”, 真係好難唱ga)

其實自小我也不是一個追星的人, 但今次的男主角確實引起了我的興趣, 他叫黃曉明。 Um……….. 該如何形容他的樣子呢? 很複雜吧!! 因為他有時候似 “古天樂”, 有時像 “馬景濤”, 邪笑的時候又好似 “江華”, 有些角度和眼神又活像 “張國榮” 和 “郭晉安”, 總之他就是一個 “男藝人的混合體”, 而且頗乎合角色 “楊過” 不羈、狂妄和少許童真的一面。

* 在此特別鳴謝媽咪幫我查字典去揾出 “羈” 字點寫, 我已經執筆忘字啦!

5 則留言:

匿名 說...

生日快樂

豬女話都係佢爹Dee靚仔口的wor...

豬仔話個姐姐都幾靚,不過媽咪最靚,家姐超靚,

~~!

Big Mac 說...

想話豬仔唔係 "鞋精" 都唔得, 正一係 “牆頭豬”, 似足佢老豆。見人講人話, 見豬講豬話。 :P

快d幫手諗o下送 mug o野比嫲嫲仲好啦! o里排佢o甘唔開心, 我想送一份佢鍾意o既o野氹o下佢呀!! ^^

匿名 說...

首先多謝你的祝福。

“神鵰俠侶”的男主角黃曉明,我都覺得佢似古天樂同馬景濤,都ok靚啦,不過我都係鍾情鄭宇盛多啲,因為覺得佢似港版王敏德,好man好有男人味,正呀!

匿名 說...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

匿名 說...

I like it! Good job. Go on.
»