星期日, 7月 30, 2006

我的第一課 ^^

哈! 哈! 今早是小女子第一課的西餅、蛋糕實習班。原來我十堂的課程編排如下:

1) 美國芝士蛋糕
2) 忌廉泡夫、朱古力條、巴黎圈
3) 意大利芝士蛋糕
4) 紐約芝士蛋糕、朱古力曲奇
5) 雲石芝士蛋糕、白蘭地蛋糕
6) 德國黑森林蛋糕
7) 千層酥皮、蝴蝶酥、臺式卷蛋
8) 合桃拿破崙餅、法式蘋果批
9) 法式燉蛋、檸檬批
10) 軟心朱古力蛋糕、焗法式芝士蛋糕

其實我之前曾經在工聯會以外學過兩款蛋糕, 包括:紐約芝士蛋糕 及 栗子蛋糕 (朱古力裝飾), 故此第一課對我來說並不太困難, 與紐約芝士蛋糕 的製法差不多, 最重要的是學懂了整 "脆酥皮餅底" 及新的烤焗方法 (與以往的導師不同)。 我很期待第6-10課哩, 因為爸爸是不吃芝士的, 所以只可請他一飽眼福吧!!

冷凍過後, 取出四分一的完成品 (整個蛋糕圓週是4.5") 請男友品嚐, 佢先是細細啖的咬了一口, 然後說:「唔..................果真不錯喎!!!!」 之後便立即 "一大口的鯨吞" 了餘下的蛋糕。唔知是佢太肚餓, 還是讚自己整得太好味呢? ~~

4 則留言:

匿名 說...

我試咗都幾好味,不過牛油味就重咗啲,有點膩!

我都幾其待食忌廉泡夫同軟心朱古力蛋糕,俾心學呀,我等緊食架,不過都係有啲驚驚哋,驚乜嘢?......怕肥囉!

Big Mac 說...

唔緊要, 你油浸都唔肥 ga ma。

如果真係怕肥的話, 咪約我去做下運動 lor, 反正我的 "小腩腩" 也 "天天長大, 佢天天高, 門也沒法穿過了", 唉........... :p

真是嬲嬲地的想去報警......... 遺失了纖腰一條呀!!!!!!!!

匿名 說...

I'm your classmate of cake class!!! 請關照!!

Big Mac 說...

To: ching yi 家姐
關照就唔講得, 大家研究交流一下啦!

希望你早日添置好 "架撐", 到時我地一齊切磋一下蛋糕廚藝啦!

最大得益者, 莫過於我們的家庭成員和我們的男友吧! 可能在佢地而言是 "受難曲", 因為..............要為減肥而煩惱哩!