星期二, 8月 10, 2010

渡船角串燒店

位於佐敦偏遠少少的「渡船角串燒店」在網上人氣高企, 加班後一於約友人前去試菜先, 好彩離開公司前先行訂位, 店員仲好耐心的在電話中形容食店位置 及 教導我如何前往。  大約晚上 7:15 抵達, 只剩下兩張桌子咋, 因為店仔細細, 大約只有 20 個坐位。

此店以食 "蠔" 和 鹽燒海鮮最出名, 我地分開 3 個回合落 Order, 免得 D 食物攤凍晒, 影響味道 同 口感。

海鹽燒蠔:比較淡口, 入口有少許腥味, 同埋有少少沙。

菜蔬類點了:薯片 (好香) 同埋 哈密瓜 (唔特別喎)

燒鵝肝:雖然燒得 "過左少少籠" (鞋 D), 不過 "肝味" 好香濃

燒紐西蘭羊架:其中一舊 "有筋" 的, 好難 "o趙"!

貴妃蚌:好鮮、好味!

象拔蚌:又係好鮮、好甜, 好想 "安哥" 多一次!

燒白蟮:肉質夠彈牙, 蟮皮燒得好香脆, 好味!

菜心梗:原來 "菜心梗" 燒過之後, 「菜味」更濃

燒禾花雀:雖然 "雀仔細細", 但原來好脆, 好好味架!

燒蟶子:好大隻 (足足有一隻竹筷子o甘長呀), 好鮮甜呀!!!

燒大元貝:正呀!

蛋白鮮魚餅:好似日式魚蛋o甘的味, 唔特別!

日式腐皮卷:原來即係 "獅子狗魚蛋", 唔特別!

燒鮑魚:好鮮味啊, 呵呵~~

如果想似我o甘食好多款的「燒海鮮」, 就要預返一定的消費金額了!  是日 "人均" 消費大約 $260 (位)。其實今餐晚飯的另一目的係....................「慶祝自己安然過度 "試用期"」呀!  只要我之後 "努力加班" 返幾晚, E 一餐變相就係公司 "請" 我食的 (用加班津貼), 呵呵~~~~~~

記得要訂位啊!

沒有留言: