星期六, 7月 10, 2010

窩心小禮物

本週天氣持續酷熱 (又暴曬), 在火車站步行至公司, 已經 "身水身汗" 了! 

回到公司,第一件事除了打卡, 就係向上司、同事講 "早晨", 然後.........放下手袋 → 坐下休息 → 雙手作束起頭髮狀 → 然後另一隻手不斷的 "撥涼", 好等汗水快點收乾, 不再冒汗!

某天早上做著同樣的過程, 然後拿起水杯到廚房清洗, 走出坐位途中, 見到上司突然走到 "公家櫃" 中搬出一箱物品在 "摷、摷、摷", 唔知佢揾咩?  繼續去洗杯!

回到坐位了, 上司叫我埋去佢坐位, 並攞出一把 "窩心小禮物" 送比我, 係公司出品的紀念品, 「手撥扇」上有我地公司的 "吉祥物" 架 (狀似 "十字形狀的 Lego 仔"), 而且雙面還印上唔同的設計添。


原來上司留意到我的 "撥汗" 舉動, 所以特意去揾出「手撥扇比我, 也許我真的 "太大動作" 了, 我真的要好好檢討o下! (要 Lady 返 d 先)

沒有留言: