星期日, 7月 04, 2010

去「我朋友屋企」涼冷氣

又係期待已久的週六了, 本週工作上有點不順, 雖然額外多了一天假期 (七、一回歸), 日子也感到挺難過的, 幸好一切都已經過去。

這天的休息日終於來臨了!  KK 還特意為我安排好「減壓節目」添, 就係帶小姪仔去 "越區" 遊樂, 碰上天氣酷熱, 最好的去處就係留在室內「涼冷氣」啦!

先去沙田的 IKEA 宜家傢俬 食一個 "早 LUNCH" (避開半天工作的上班族), 你睇.......有相為証架 「開餐啦!」

小姪不知不覺長高了, 而且說話多左, 感覺亦「大個仔」左, 自己餵食無難度!


食得 o甘滋味, 究竟食緊咩野呢?

就係:「冷盤三文魚」、「芝士汁肉丸」、「烤火腿薯菜」、「燒鴨胸薯菜」 同埋 「蕃茄汁長通粉」, o甘o既價錢、o甘o既環境、o甘o既食物質素, 都幾 OK 啦!

飯後遊覽 IKEA 宜家傢俬 的室內佈置, 小姪手推住為 「小孩」而設的購物車 (車的體型特細, 適合小孩使用), 感覺自己 "大個仔" 又 好新奇。



佢對兒童房間的裝飾、佈置 同 小玩意玩得不亦樂乎, 狀甚欣賞, 還鬧出以下笑料:

小姪:咦....E 度邊度o黎架?
KK (隨口蹹 "當秘笈") :我朋友屋企囉!
小姪:嘩......你朋友屋企好大呀, 仲有好多o野玩添!

之後去左 「史諾比世界」影相留念 同埋 玩 "坐船仔 (x 2)"


再乘火車 "越區" 揾阿爺飲茶。 (滿臉期待 "見阿爺" 的心急 Look)

往火車站途中..........

小姪 (手拖住我):Big Mac 姑姐, 我地而家去邊個屋企 "涼冷氣" 呀?
Big Mac:嗄???  (估唔到佢o甘問, 唔識答添!)
小姪:一係去我屋企呀, 我屋企個冷氣好涼架!!

哪!!!  大家如要在 "酷熱天氣" 帶小朋友出街去玩時, 記得帶佢去「我朋友屋企」涼冷氣 啦!  (免費架), 哈哈!!!

沒有留言: