星期五, 7月 09, 2010

倒下了

上週日, 天氣熱得過份, 無聊的我只好躲在家中 "避暑" (只係避過室外的酷熱 同 陽光, 家中只開 "風扇" 咋), 為避免郁動太多, 令體溫 "更上升" 及 流汗, 我決定早上食完個包包便跳上床去...........運動, 練習「放鬆功」, 結果真的很 "放鬆" 的睡著了!

醒來時, 竟然肚瀉, 然後晚飯了!  還記得當天晚上有「花旗蔘煲雞」, 係媽媽特意煲比睇波夜睡的爸爸的, 我卻 "唔客氣" 地食晒半隻 "煲湯雞" (我是一個怪人, 好喜歡食 "煲過湯的雞", 不管它 "鞋不鞋")。

當晚睡得不好, 我以為 "日頭" 睡得太多所致。翌日早上鬧鐘一響便 "彈起床" 梳洗, 快將出門口時, 肚仔竟然 "陰陰的抽搐陣痛" (卻又不是需要上廁的痛)。頂硬上趕出門!

火車車廂去到火炭時, 那種 "陣痛" 又黎啦, 痛到我企不直身子, 只好按著肚、攣住腰的企 (仲要典典o下), 豆大的汗不斷的湧出體外, 面上的妝全溶了!  我知道自己已經「面青唇白」, 因為附近幾個 "企著" 的乘客也察覺到我的異樣, 紛紛 "企開 d", 車子好唔容易去到沙田, 唔得了, 要出去坐低抖一抖"。

步出車廂時, 一道強烈的 "熱氣" 迎面而來, 忽然感覺 "好焗" (車站四周的環境), 個人搖搖晃晃的, 好唔容易才找到些東西 "揸手" (按住牆企, 然後可以蹲低 或 坐低, 免得暈倒時, 跌得個頭太傷), 眼前已經 "一黑、兩黑" 了, 剩下聽覺聽到聲音, 和靠 "眼黑之前" 的距離估計那幾步路, 摸著撲去揾櫈坐住休息。  數分鐘後, 汗收斂了, 感覺好左 D, 又繼續等車上班去。

車子到站, 踏進車廂, 又一陣 "寒意" (相比起外邊的 "暴熱"), 扶住扶手企好, 列車開行了。

噢!!!!  那種肚痛又來了, 心口悶焗, 抖氣好困難呀!  唔掂, 又暈暈地添 (今次有少少 "天旋地轉" 啦), 立即在大圍站下車, 幸好一出月台已經見到救星.........「櫈」呀 (就如 "在沙漠中遇上綠洲一樣"!  撲過去之際已經 "眼黑" 了! 

烏低頭等 D 血盡快 "上腦" (醒 D), 月台助理已經醒目的過來幫手, 帶我到站長室涼冷氣休息。原本我以為自己行得到, 拒絕了用輪椅, 點知........乘電梯到大堂一出 LIFT, 我又 "眼黑" 了, 意識上仲好暈添!  我向助理表示:「好頭暈, 眼黑睇唔到野, 行不了!  你比我坐在地上, 挨住牆抖抖」, 助理照我的意思讓我坐下, 再用 "小路寶" 幫我 "叫車" (輪椅)。

期間一對警察路過, 詢問詳情又要取身份証登記, 再三吩咐車站職員 "叫白車" 把我送院檢查。 最後我只好屈服 (送院檢查), 因為以今天的狀態, 我都唔敢再獨自上班去 (唔知捱到幾多個車站再 "騾" 低)。  醫院裏, 漫長的等候, 一系列的化驗, 見左一次醫生, "係o甘咦的" 按o下個肚, 問你痛唔痛, 然後比藥單叫你離開。

我問:「o甘即係咩野事暈呢?」
佢:「唔知喎, 也許天氣太熱, 輕微中暑啦」
我:「o甘 D 化驗結果正常嗎?」
佢:「正常」(轉頭便走了)

算吧啦!  就算你頭暈身興, 在冷氣地方的病床上休息三、四小時, 應該便會復原的 (當時)。所以從無對政府醫院有期望, 期望佢地能查明原因 並 對正下藥。

都係要靠自己, 在外尋找醫生醫治, 最終去睇中醫調理一下身子, 醫師說 "氣虛自汗, 陰虛火旺" 再遇上 "室內、室外" 溫差過大 及 腸胃感敏 (肚瀉), 身子 "頂唔順"囉!  需要好好調理o下!  真的「唔希望」再在試用期內攞假啊!  幸好今次上司非常體諒, 還叫我小心保重!

猛然記起上一次在街頭暈倒時好似係幾年前, 感冒引致 "耳水不平衡", 好彩又係有驚無險!

沒有留言: