星期六, 3月 06, 2010

「火羅」爆的事

今天讀了別人的一篇文章, 內容係:

著上整副靚靚武裝, 滿有自信的筆者, 從中環坐地鐵到銅鑼灣, 相約友人飯局, 筆者興奮的描述佢的裝束、自信、同心態, 滿以為街上的人一直在欣賞佢 (還有躲避佢目光, 裝似怕羞的 OL), 結果卻是......餐廳內朋友提醒佢 「火車未到站」!!

認真「火羅」爆, 不是麼?

現實中, 你有無做過一些「火羅」爆的事?

我突然醒起自己的一段小故事:

課堂上, 百無聊賴的我想揾周公相聚, 奈何課堂導師一向對我地的 "操行" 管教嚴厲, 她寧可你發白日夢, 也不許你四處撩同學傾計, 因為她覺得發白日夢係你自己的事, 只影響你的成績, 而撩同學傾計呢....則會影響該同學的成績, 還會為課室的寧靜帶來干擾。

為了唔比自己 "不經意的" 睡著, 我只好從包包中取出 "寶貝" 來解悶, 那 "寶貝" 就是時下人人都擁有的.......手提電話! 先睇o下有無人趁我上課時揾我先? 「無喎, 連 SMS (短訊) 都無得回覆. 又悶死了!」

o甘不如睇返手機內舊有的相片啦! (內有好多小姪的得意相), o甘樣該可以花掉一點點時間, 令課堂無o甘悶的, 用手指的按呀按, 誰知.........大拇指的 size 太大, 按錯了隔離鍵呀, 手機隨隨響起........小姪的說話錄音, 那清脆的聲音, 在狹小的課室中顯得額外暸亮「.......我好掛住你, 整甩左, 你整甩左啦........」我真該死!!!! 想按停止鍵卻因太過突然, 慌忙到不知所措, 同一時候, 成班同學和導師將目光投向我, 弊!!!!

好唔容易的才將錄音停下來, 我知道自己已經「火羅」爆! 唯有低下頭, 裝著無事發生, 點知附件的男同學彈出一句:「嘩........你塊面好紅喎!」唉.............. 我都知自己「火羅」爆時會充血上腦, 面會顯得額外紅, 點知 E 一幕都逃不過別人的法眼。

你......又有無一 D 「火羅」爆的事分享呢?

沒有留言: