星期四, 1月 28, 2010

童心看世界

又係探訪小姪的時間啦! 無見一輪, 佢好似又長高了不少, 三歲多的小子, 身高已經高及我的 "手踭" (有我半個人o甘高呀), 厲害!

今次去到佢家, 小子興高彩烈的攞出佢課堂上的得意傑作比我睇, 其中一張如上圖, 你地估o下佢畫緊邊個? (為方便記錄, 最右的圖像代表 1, 順序至最左邊 為 4), 我地的對話如下:

我:咦......E 張畫好靚喎! 1 係邊個黎架!
小子:E 個係爹爹
我:點解 E 個係爹爹的?
小子:因為核突! (我失笑了)

我:o甘 2 呢? 又係邊個黎架!
小子:E 個係爺爺
我:點解o既?
小子:因為好大

我:3 又係邊個呢?
小子:E 個係亨仔黎架
我:點解呀?
小子:(用手指住表達出 "亨仔" 同 "爺爺" 係拖住的, 因為上星期見面時, 佢地係拖住的)

我:4 又係邊個呀?
小子:唔知呀
我:係呀? 但係畫得好靚喎

以小子的手仔黎講, 肌肉控制尚未完全掌握, E 幅畫已經畫得相當有水準了, 大家話係唔係?

沒有留言: